wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin
ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE W DNIACH 21.01-04.02.202 BĘDĄ REAZLIOWANE OD 05.02.2024. ZA UTRUDNIENIA BARDZO PRZEPRASZAMY.
Promocje
Kontakt

Regulamin

INFORMACJE OGÓLNE
1. Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.elite-online.pl jest własnością firmy Elite s.c. z siedzibą w Łodzi, tel.  42 632 69 25, adres e-mail: info@elite-online.pl; NIP 727 26 67 609 REGON
2. Firma Elite zajmuje się dystrybucją produktów marki Grishko i Sansha oraz sprzedażą internetową.
3. Ceny towarów w sklepie internetowym są cenami brutto ( zawierają podatek VAT) podanymi w polskich złotych.
4. Miejscem spełnienia świadczenia jest siedziba sprzedawcy.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Zamówienia w naszym sklepie można składać za pośrednictwem sklepu internetowego lub telefonicznie.
2. Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest drogą mailową.
3. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowo wypełniony formularz.
4. O braku dostępności towaru klient zostaje poinformowany mailowo lub telefonicznie.
5. Zakupiony towar jest dostarczany pod adres wskazany w formularzu zamówień za pośrednictwem Poczty Polskiej lub odebrany osobiście w salonie baletowym.
6. Klient ma prawo wyboru sposobu dostawy zgodnie z propozycją sklepu internetowego.
7. Klient ma prawo dwóch sposobów zapłaty:
- przelew bankowy, zapłata za dokonane zakupy następuje przed rozpoczęciem realizacji zamówienia na konto banku MBank 72 1140 2017 0000 4502 1017 1306. Szczegółowe dane Klient otrzymuje po wybraniu opcji wysyłki. Jeśli wpłata nie zostanie dokonana wciągu 14 dni zamówienie zostanie anulowane.
- płatność przy odbiorze, Klient uiszcza opłatę za złożone zamówienie w momencie odbioru przesyłki (u listonosza lub na Poczcie).
8. Koszt przesyłki pokrywa Kupujący.
9. Paczki są wysyłane w dni robocze. W przypadku przedpłaty na konto paczka zostaje wysłana w ciągu 24-48 h od momentu wpłynięcia kwoty na konto. Przesyłka pobraniowa zostaje wysłana w ciągu 24-48 h od złożenia zamówienia.
10. Przesyłka zawiera dokument zakupu w postaci paragonu lub na życzenie Klienta fakturę, będących podstawą do ewentualnego zwrotu, wymiany lub reklamacji zakupionego towaru.
11. Produkty z kategorii PROMOCJE nie podlegają dodatkowym upustom i rabatom.


ZWROT I WYMIANA TOWARU
1. Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego towaru w terminie 10 dni licząc od daty zakupu bez podawania przyczyny. Zwracany towar należy odesłać wraz z dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres salonu baletowego. Zwracany towar musi być kompletny nie może nosić śladów użytkowania i powinien znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. W przesyłce powinna znaleźć się informacja dotycząca oczekiwań Klienta-czy ma to być wymiana czy zwrot gotówki na wskazane konto.
2. W przypadku zwrotu towaru pieniądze, z potrąceniem kosztów wcześniejszej wysyłki są przelewane w terminie 7 dni od momentu otrzymania przesyłki od Klienta.
3. Towar należy odesłać na adres: ELITE s.c. Rozwadowskiego 4, 94-408 Łódź
4. Nasz sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.
Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu